8. 12. 2012

{DIY} Vánoční popcorn věnec

Vánoční ozdoby z popcornu nejsou u nás nic nového, všichni asi známe popcornové řetězy na stromeček. Já jsem letos chtěla vyzkoušet něco jiného (inspiraci jsem našla tady). Zabere vám to nějakou tu hodinku, ale vůbec to není složité a určitě to zvládne každý :)




Na věnec z popcornu budete potřebovat: polystyrenový kruh (pokud nemáte, můžete si vystřihnout kruh z kartonu), bílou nit a jehlu, popcorn (mně vystačil jeden balíček do mikrovlnky), mašle na ozdobu


Konec niti si izolepou připevníme k zadní straně věnce, začneme navlékat jednotlivé kousky popcornu a postupně obmotáváme. Když budete jednotlivé řady popcornu vedle sebe pečlivě skládat, aby nevznikaly mezery, bude bohatě stačit udělat jednu vrstvu.



Nakonec uvážeme mašli a zavěsíme.


Hezký předvánoční víkend!

4 komentáře:

  1. ješiš, to je super :-D fakt skvělý nápad!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezký nápad, ale nedělá to bordel? :D V. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani ne, máme to na dveřích, takže je to pořád v pohybu, a za 3 dny z toho upadl jen jeden kousek - a to když jsem se o to nechtěně opřela... :)

      Vymazat